Kódujeme s pravítkem

Pokud chcete, aby vaše práce vypadala co nejpřesněji jako předložená grafika od grafika či grafičky, tak je vhodné použít pravítko. Buď můžete používat klasické pravítko a přikládat jej k monitoru, nebo lze využít softwaru, který vám pravítko zobrazí na obrazovce a můžeme s ním měřit přesně pixely.

Pravítko 3.0 

Program stačí stáhnout, rozbalit si jej a už může fungovat.

Lze ho natočit jak vodorovně tak svisle.

Je zde možnost změnit vzhled, průhlednost, jednotky.

Na pravítku mě mrzelo, že není možno změnit barvu rysek. (například u tmavého designu, je vhodné mít pravítko s bílými ryskami. ) Ale přišel jsem na to, že to není až tak úplně pravda. I barvu rysek lze měnit. Změnu nenalezneme v nastavení programu, ale je třeba si upravit skin. Nejvhodnější způsob se mi jeví ten, že si zkopírujeme stávající skin a ten si poupravíme. Barvu rysek nastavíme v konfiguračním souboru skin.ini.

[colors]
Number.color = clBlack // barva aktuální vzdálenosti
Unit.color = clBlack // barva jednotek
Unit.color2 = clRed //barva jednotek hover
Meter.color = clWhite //barva rysek
Meter.Numbers.color = clBlack // barva čísel
(komentáře //, nesmí být v konfiguračním souboru,  uvedl jsem je pro lepší přehled)

 

Označeno v Webdesign

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="">

O AUTOROVI BLOGU

Jmenuji se Jan Matoušek a jsem vývojář webových aplikacích.

Mé portfolio