Pokud chcete, aby vaše práce vypadala co nejpřesněji jako předložená grafika od grafika či grafičky, tak je vhodné použít pravítko. Buď můžete používat klasické pravítko a přikládat jej k monitoru, nebo lze využít softwaru, který vám pravítko zobrazí na obrazovce a můžeme s ním měřit přesně pixely.
Program stačí stáhnout, rozbalit si jej a už může fungovat.
Lze ho natočit jak vodorovně tak svisle.
Je zde možnost změnit vzhled, průhlednost, jednotky.
Na pravítku mě mrzelo, že není možno změnit barvu rysek. (například u tmavého designu, je vhodné mít pravítko s bílými ryskami. ) Ale přišel jsem na to, že to není až tak úplně pravda. I barvu rysek lze měnit. Změnu nenalezneme v nastavení programu, ale je třeba si upravit skin. Nejvhodnější způsob se mi jeví ten, že si zkopírujeme stávající skin a ten si poupravíme. Barvu rysek nastavíme v konfiguračním souboru skin.ini.
[colors] Number.color = clBlack // barva aktuální vzdálenosti Unit.color = clBlack // barva jednotek Unit.color2 = clRed //barva jednotek hover Meter.color = clWhite //barva rysek Meter.Numbers.color = clBlack // barva čísel(komentáře //, nesmí být v konfiguračním souboru, uvedl jsem je pro lepší přehled)
Napsat komentář